En sak till...

Om du har tappat motivationen och plåtandet inte känns så lockande längre behöver du inte deppa för det. Kameran kan komma till användning på många sätt, till exempel så är kameraremmen utmärkt att hänga tvätt på. Särskilt trosor torkar förträffligt bra om de får hänga på kameraremmen:

(Observera att det är min syster som är skyldig till detta)

En annan sak som är bra att ha i åtanke är att om man reser utomlands och äter mycket och gott, så kan man känna sig en aning ur form för tillfället. Alla vet ju att pilates är en populär och bra metod för att slimma kroppen, och detta görs självfallet bäst hemma i vardagsrummet.
Se och lär av ett proffs!

Kommentarer
Postat av: Jens

lämna igen mina boxers!



jag brukar slimma mig med nappe!

2009-02-05 @ 22:21:12
URL: http://highoniso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0