En kväll på travet

Förra fredagen bar det av från Gim (ja, ni hörde). 


Jag följde med travtränaren som är föremålet för detta fotografiska projekt.
Väl inne på Bergsåkerstravet var man ju hungrig, så det blev en favorit i repris: den berömda pizzan.
Och det här, mina vänner, är en pizza i världsklass. Endast två pizzor i världshistorien har varit godare!


Lite småkallt och ruggigt var det, inte direkt toppklass på tävlingarna och ingen snygg veterinär i sikte.
Men, som man brukar säga, trav är trav!


När kvällen sedermera led mot sitt slut och det var dags att packa ihop, så passade travtränaren på att tala om för halva stallbacken att jag minsann var hans älskarinna. Och vad fick jag för det? Jo, 200 spänn som jag snällt fick betala tillbaka.
Men, inget att hänga läpp över. Huvudsaken är ju att karl´n har en stor och fin leksak, tänkte jag.

Och det hade han. En sprillans ny Audi A6.


//Jessica

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-20 @ 02:17:17
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0