Mannen i mitt liv

Nu är alltså min praktikperiod avslutad. Föga lärorik, men desto mer rik på livgivande vänskap och fikastunder, och viktigast av allt - kärlek.
Här är han, mannen som stal mitt hjärta vid första ögonkastet: den stilige stinsen på Ånge Naturum!

Vid första anblicken kan han verka aningen stel och träaktig, men i mina ögon är det just hans stillsamhet som gör honom så speciell. Han säger aldrig något dumt, faktum är att han inte säger mycket alls.
Men i vår kärlek är ord överflödiga, och jag har allt jag kan önska...

En man av trä är ju alltid hård.







Kommentarer
Postat av: Anonym

He aint got the balls of steel

2009-03-15 @ 15:55:43
Postat av: The hulk

He aint got the balls of steel

2009-03-15 @ 15:57:13
Postat av: Sara

Haha! Det var kul läsning! Var har du haft praktik någonstans?

2009-03-15 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0